Mewa Textil-Service: gamă largă de servicii, consiliere personală și expertiză internațională

De ce să cheltuiți timp și resurse pentru coordonarea mai multor furnizori, când o puteți face mai eficient? Compania de servicii textile Mewa oferă clienților săi un serviciu complet. Acesta include nu numai furnizarea continuă de textile, ci și îngrijirea și întreținerea lor în mod ecologic, precum și consiliere personalizată. De la mici întreprinderi meșteșugărești la mari companii industriale - Mewa furnizează lavete de curățare reutilizabile și covoare de colectare dintr-o singură sursă.
Procese optimizate pentru eficiență sporită
Astfel, managementul dispune de mai mult timp pentru sarcinile de bază ale companiei. Angajații beneficiază, de asemenea, în mod direct: ei nu mai trebuie să își asume responsabilitatea verificării stocurilor de lavete de curățare. Munca administrativă și provocările logistice sunt reduse la minimum. Aceasta este o ușurare perceptibilă pentru toți cei implicați.
Proximitate regională și flexibilitate digitală
Mewa combină expertiza internațională cu o prezență regională - compania este prezentă și în România de la începutul acestui an - prin intermediul a 51 de locații în Europa. Acest serviciu personalizat este completat de soluții digitale, cum ar fi portalul pentru clienți „myMewa”, care permite disponibilitatea 24/7. Aici, clienții pot vizualiza și personaliza comenzile și pot transmite oricând solicitări persoanelor de contact. Pentru cei care preferă dialogul direct, consilierea clienților este disponibilă prin telefon în zilele lucrătoare. „Punctul nostru forte aici constă în combinația dintre accesibilitatea digitală și dialogul personal. În acest fel le garantăm clienților noștri eficiență și fiabilitate”, explică Bogdan Mitea, director comercial Mewa România.